gri bir günden merhaba…

5Uzun zamandır hiç böyle yağmur görmemiştim.  Bir şemsiye denizinin ortasından geçerken, sırılsıklam oldum. En son deli bir ergenken böyle ıslanmış ve uzun süre yatmıştım. Şimdi ergenliği bile hatırlamayacak bir yaşa geldiğimde yeniden aynı şeyi bu kez isteyerek değil mecburen yapmak çok tuhaf geldi.

Bugünlerde kafam çorba gibi. Islanırsam ve belki hastalanırsam aklımı saçma sapan şeylerden kurtarabilirim diye manyakça bir düşünceyi kafamdan silmeye çalışarak yürüdüm. Koridorda pantolon paçaları sırılsıklam olmuş insanlar burunlarından soluyorlardı. Eh insanoğluna doğa ne yapsa yaranamıyor, yağsa “ıslandık, her yer çamur, göl” diye kızıyorlar, yağmasa kuraklıktan, susuzluktan şikayet ediyor, yağmur duasına çıkıyorlar.

Bir bardak çay söyledim. Biraz ısınıp, üzerimi kurutmaya çalıştım. Gökyüzüne baktım, gri bulutlara ve benim kafamın içindeki bulutların mı yoksa bu bulutların mı daha karanlık olduğunu düşündüm. Birazdan biri geldi. O benimle sohbet ederken ben ne hakkında konuştuğumuzun bile farkına varmadan kısa cevaplar verdim. Biliyorum insanlara böyle davranmak doğru değil lakin şu ara ruh halimi bir türlü kontrol edemiyorum.

Bir şeyler bitiyor ve ben o biten şeylerin yerine ne koyacağımı bilmiyorum. Aslında o biten şeylerin ne olduğunu da bilmiyorum. Tuhaf bir keder duygusu ile ucunu göremediğim bir yere bakıyorum. Hiçbir şey karanlıkta kalmaz nasılsa, gecenin içinde göremediğimiz dünya güneşin altında ayan beyan aydınlanır. Ve tüm bu belirsizlik duygusu geldiği gibi kaybolur gider.

Öyle değil mi?

Fotoğraf: Life

5 thoughts on “gri bir günden merhaba…

      • gülü seven:) dikenini katlanır:(

        karamsar düşüncelerin istilasına uğramış ruhun, zayıf düşmüşken. Vucudununda virüslere yenik düşmesi kaçınılmazdı…
        Hem seni buraya (wordpress) sürükleyende bir virüs değilmiydi. Bu işte bir hayır olmalı…

        Kafaya düşecek bir saksıdan daha ucuz kurtuldun. :)=

      • “belki haksızsın.” dan sonra getirilen bir cümle gibi..
        “belki de hallısın.”

        Kelimeler kesinliklerini belli etmiyecek kadar işgüzar olabilirler ama hisler için bunu söylemekten çok yakalamayı gerektirir…

        Yakalayabilirsen.
        Bir an için.
        Ayrılmak istemeyebilirsin..

        Sana doğruyu söyler..

Bir Cevap Yazın

